посока на въртене: въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване: 2
брой на резбовите дупки: 1
дължина [mm]: 82,50, 15,50
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 11,38 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
посока на въртене: въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията: с редукторна кутия
брой на дупките за закрепване: 2
брой на дупките: 2
Диаметър на фланеца [mm]: 82,5
брой на резбовите дупки: 1
рециклирана част:
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 37,04 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
посока на въртене: въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване: 2
Диаметър на фланеца [mm]: 82,5
брой на резбовите дупки: 1
ID-изпълнение на щекера: M4
клема: M8
Дължина 3 [mm]: 21,0
дължина [mm]: 200,0, 14,0
нето тегло [kg]: 5,2
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 58,67 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
посока на въртене: въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване: 2
брой на резбовите дупки: 1
диаметър на отвора на фланеца [mm]: 74,00
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 11,38 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
посока на въртене: въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване: 2
Диаметър на фланеца [mm]: 82,5
брой на резбовите дупки: 1
ID-изпълнение на щекера: M4
клема: M8
Дължина 3 [mm]: 21,0
дължина [mm]: 200,0, 14,0
нето тегло [kg]: 5,2
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 117,11 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?