тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
единица-мярка за количество: брой
вид на горивото: дизел
качество: Instandgesetzt
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 117,35 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
качество: OE Reman
ограничение за производител: GARRETT
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 398,98 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
BR Turbo 792290-5001RSG Турбокомпресор вкл. комплект гарнитури
BR Turbo номер: 792290-5001RSG
тип зареждане (нагнетяване): турбо
качество: OE Reman
допълващ артикул / допълваща информация: вкл. комплект гарнитури
ограничение за производител: GARRETT
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 398,98 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове, с линеен датчик за позиция (LPS)
ограничение за производител: Garrett/Honeywell
допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнения
качество: OE REMAN
нето тегло [kg]: 8,12
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 236,92 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
качество: OE Reman
ограничение за производител: GARRETT
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 469,39 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
RIDEX REMAN 2234C0232R Турбокомпресор с уплътнения, със добавен/закрепващ материал, с изпускателен колектор
RIDEX REMAN номер: 2234C0232R
вид на експлоатация: пневматичен
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове, с линеен датчик за позиция (LPS)
вид на охлаждането: маслено охлаждане
Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с изпускателен колектор
допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнения, със добавен/закрепващ материал
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 328,57 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
BR Turbo 792290-5001RSM Турбокомпресор със добавен/закрепващ материал
BR Turbo номер: 792290-5001RSM
тип зареждане (нагнетяване): турбо
качество: OE Reman
допълващ артикул / допълваща информация: със добавен/закрепващ материал
ограничение за производител: GARRETT
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 398,98 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
рециклирана част:
за нормовремена:
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 234,70 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): с линеен датчик за позиция (LPS), турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнения
ограничение за производител: Garrett/Honeywell
Тегло [kg]: 8,12
производител: Garret
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 352,04 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
рециклирана част:
за нормовремена:
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 586,74 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
BTS TURBO T981420BT Турбокомпресор с маслопровод за пълнене, с маслопровод за източване, със добавен/закрепващ материал
BTS TURBO номер: T981420BT
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
допълващ артикул / допълваща информация: с маслопровод за пълнене, с маслопровод за източване, със добавен/закрепващ материал
за нормовремена:
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 234,70 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
TURBOS EUROPE TE7922902 Турбокомпресор с уплътнения
TURBOS EUROPE номер: TE7922902
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове, с линеен датчик за позиция (LPS)
ограничение за производител: Garrett/Honeywell
допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнения
нето тегло [kg]: 8,12
Състояние: Ново
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 176,02 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове, VTG компресор, упр. от налягане/вакуум клапан за рец. на прин. празен ход, турбонагнетател, охладител нагнетен въздух, турбина/компресор
BTS TURBO T981420BL Турбокомпресор с маслопровод за пълнене, с маслопровод за източване, със добавен/закрепващ материал
BTS TURBO номер: T981420BL
тип зареждане (нагнетяване): турбокомпресор задвижван от изгорелите газове
рециклирана част:
за нормовремена:
допълващ артикул / допълваща информация: с маслопровод за пълнене, с маслопровод за източване, със добавен/закрепващ материал
Състояние: Рециклирана
Допълнителен депозитен залог за обменна част: 586,74 BGN (вкл. 20% ДДС). Депозитът ще бъде напълно възстановен, след като вашата старата част ще пристигне в нашия склад. Защо залогът е важен?