BLUE PRINT ADBP740099 Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: ADBP740099
- брой контакти: 2
- Тегло [kg]: 0,170
- обърни внимание на техническите данни:
-
Състояние: Ново
- Други детайли
- Производители:
BLUE PRINT
- Тип: Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
- EAN: 5057746414696
BLUE PRINT Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал 5057746414696 е съвместим със следните превозни средства:
OEM номера
Референтен номер(а) OEM:
Производители |
OE номер |
TOYOTA |
1533022020 |
TOYOTA |
1533022040 |
TOYOTA |
1533022060 |
Следните продукти са също съвместими с този OE код:
Препоръчителни алтернативи
FEBI BILSTEIN Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 40200
116,82 BGN
Детайли
RUVILLE Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 205805
132,42 BGN
Детайли
MEAT & DORIA Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 91505
188,53 BGN
Детайли
HOFFER Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 8091507
150,58 BGN
Детайли
PIERBURG Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал с уплътнителен пръстен
Номер на артикула: 7.06117.08.0
159,47 BGN
Детайли
INA Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 427 0001 10
153,08 BGN
Детайли
VAICO Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал изходяща страна, с уплътнителен пръстен, Q+, original equipment manufacturer quality
Номер на артикула: V53-0092
163,34 BGN
Детайли
HOFFER Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 8091508
166,10 BGN
Детайли
RUVILLE Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 205803
168,20 BGN
Детайли
HOFFER Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал
Номер на артикула: 8091506
174,80 BGN
Детайли
Клиентски отзиви за BLUE PRINT Управляващ клапан, регулиране на разпределителния вал ADBP740099
За този продукт все още няма ревю. Напишете първото ревю за него и споделете мнението си за Вашата покупка с останалите купувачи.
Напиши коментар
5

(0)
4

(0)
3

(0)
2

(0)
1

(0)